EET Plus Enterprise

Enterprise je kompletní EET řešení pro firmy, které potřebují více registračních pokladen s jednotnou centrální správou v cloudu. je určen pro ty, kteří potřebují spolehlivé a jednoduché řešení EET.

  • Jednoduché ovládání mobilní aplikace – nástavba úspěšného řešení EET Plus zdarma, ověřeného v každodenní praxi.
  • Jednoduchá instalace.
  • Účtenky lze vydávat i při výpadku internetu.
  • Evidence EET na levných Android telefonech – není třeba pořizovat další zařízení jen kvůli EET.
  • Možnost provozovat EET i bez tisku účtenek.
  • Volitelný tisk účtenek na levných přenosných Bluetooth tiskárnách.
  • Ochrana PINem k zamezení nechtěné, nebo neoprávněné tržby.
  • Centrální správa všech EET pokladen z jednoho místa
    • Uživatelské rozhraní centrální správy přes internetový prohlížeč.
    • V cloudu, není třeba instalovat další systém.
    • Automatická distribuce certifikátů do telefonu včetně obnovy certifikátů.
    • Centrální evidence prodejních položek. Jednotné nastavení na jednom místě.
    • Jednoduché přidání, nebo odebrání EET telefonu.
    • Centrální report vydaných účtenek.
    • Exporty tržeb do jiných systémů, např. účtetní software.
    • REST API pro napojení dalších systémů.

Získejte více informací k EET Plus Cloud