EET bez tiskárny? ANO!

Je možné provozovat EET bez tiskárny? Ano, díky aplikaci EET Plus to možné je. Zákon totiž nepředepisuje, že účtenka musí být vytištěna na papíře. Účtenku tedy můžete vystavit elektronicky. POZOR. Zákazník s tím ale musí souhlasit. Je dobré se při vystavení elektronické účtenky zeptat, zda to tak stačí elektronicky. Pokud zákazník řekne, že chce EET účtenku na papíře, musíte dle metodiky FÚ účtenku dát na papíře. Buď vytisknout, nebo ručně přepsat z mobilu EET+. Neslyšel jsem o případu, že by někdo trval na tisku, ale je nutné se na tuto možnost připravit.

A jak to funguje? Místo tisku účtenky jednoduše opíšete na papír kód, který vám vygeneruje aplikace EET Plus. A zákazník si svoji kompletní EET účtenku na internetu najde sám.

Je to ještě jednoduššíprvní čtyři písmena kódu se pro Vás nemění. Můžete si připravit předtištěná potvrzení, a pak vyplňovat pouze poslední čtyři znaky. Je to skoro stejně rychlé, jako kdybyste účtenku tiskli na tiskárně. Nemusíte si kupovat tiskárnu, řešit papír, náplně a nabíjení tiskárny.

Takto může vypadat potvrzení, které předáte zákazníkovi:

eet-uctenka

Váš zákazník si pak účtenku vyzvedne na internetové adrese www.uctenka.xyz.

Ke stažení: PDF, XLS, ODS.

Můžete si také v provozovně vyvěsit tento nápis, hned třeba pod informací o alergenech:

eetplus_nahled

Ke stažení PDF soubor DOC soubor.

 

NOVÉ – aplikace EET Plus umožňuje účtenku tisknout na tiskárně.
Více informací o tisku.

Účtenku lze také sdílet. Co to znamená? Můžete účtenku poslat emailem, přes whatsup, nebo do sdílené tiskárny. Podívejte se sem.

Jak reagovat v případě, že zákazník trvá na papírové účtence? Pokud nemáte tiskárnu, účtenku musíte kompletně ručně přepsat. Takových zákazníků ale moc nebude. Jak má účtenka vypadat, Vám zobrazí aplikace EET Plus.

Takto to vypadá v aplikaci EET Plus:

2016_11_03_21_51_40

 

Musí být na EET účtence údaje o zboží?

Na EET účtence nemusí být údaje o zboží. Je důležitá hlavně celková cena. EET účtenka ale nenahrazuje daňový doklad, nebo doklad potřebný k reklamaci zboží. V tomto se nic nemění, EET účtenka jen přináší další povinnost navíc k již stávajícím povinnostem podnikatele. V případě, že zákazník vyžaduje doklad o koupi zboží, musíte ho vydat. To vše zůstává postaru a s EET nesouvisí.

Zůstanou první čtyři znaky kódů vždy stejné, nebo se někdy změní?

První čtyři znaky kódu jsou vázány na Váš certifikát z FÚ. Jakmile změníte certifikát, změní se i první čtyři znaky. Certifikáty z FÚ mají platnost 3 roky, tedy za tři roky se Vám změní kód.

78 komentářů u „EET bez tiskárny? ANO!

  1. Pavel

    Dobrý den,stahnul jsem si aplikaci do tabletu a řádek ve vaši kalkulačce mi z půlky zakrývá klávesnice . Jinak je to super nápad . Děkuji

    1. roman Autor příspěvku

      Dobrý den
      Děkuji za informaci. O tomto problému vím, bude vyřešeno v další verzi aplikace.

  2. Roman Vithous

    Aplikace EET+ je v podstatě podle mých představ, jelikož v posledních cca 25 letech mám tak 0 až 4 hotovostní příjmy za rok. A pořizovat si kvůli tomu něco složitého a jednoúčelového (či platit měsíční paušál) není zrovna lákavé.

    Jinak funkce „sdílení“ opravdu hodně zvýšila využitelnost. Vedle tisku přes sdílení + aplikaci PrinterShare, u které mám ale pocit, že free verze umožňuje jen tisk do 20 sran (možná se pletu), lze také využít aplikaci Print from Android, která má volnou verzi, v níž jsou reklamy, a placenou (za cca 25 Kč jednorázově) která je bez reklam.

    Sdílet, a tedy předat dále, účtenku dále mohu ze svého mobilu a/nebo tabletu přes Bluetooth, e-mail, Facebook, Hangouts, Oskárek SMS, Poznámku (u Samsungu), QR Creator, SHAREit, Simple Notepad, Skype, SMS/MMS zprávy a WiFi Direct. A určitě půjdou doinstalovat i jiné aplikace, pokud by to bylo užitečné.

    Takže chválím 🙂

      1. Hlada

        Dobrý den,
        zkouším tisknout na bluetooth tiskárnu Cashino PTP-II, ale PrintShare to neumí. Po dlouhém hledání jsem schopen vytisknout účtenku přes sdílení přes program Qiuck printer. Bohužel netiskne diakritiku (tiskne prázdný znak nebo odřádkuje) a jako oddělovač tisíců se objeví „á“.
        Prosím, přimlouvám se za přímý tisk na bluetooth tiskárnu.

        1. Pavel

          Mám stejnou BT tiskárnu a stejný problém. PrintShare ji prostě nevidí. Program, který píšete, že funguje jsem na google play nenašel. Zajímavé, že z jiného EET softwaru na ni tisknu bez problému…Jinak EET+ funguje, i když nastavení certifikátu bylo na delší dobu…

          1. Roman Autor příspěvku

            Díky za info. Doplním tuto informaci do textu článku.

        1. Marcus16561

          Dává to smysl. Je celkem rozumné psát takový nízkonákladový software pro telefony které se dají koupit i za cenu pod 2000 korun, narozdíl od apple telefonů které jsou vždy a za všech okolností notně předražované a jejich podíl na trhu není zdaleka tak vysoký jako v případě zařízení s androidem.

        2. Marcus16561

          nemluvě o tom že uživatel s iphonem který se snaží setřit na EET trpí jistou schizofrenií. Na jedné straně dokáže vyplýtvat dvacet tisíc na zbytečně předražený telefon který není v ničem kvalitnější než jeho konkurenti ze stájí LG, HTC, SONY, SAMSUNG … a na druhé straně šetři stokorunky na EET :-)) Nedává to smysl, od uživatelů iPhonů se možná právem spíš očekává, že bez sebemenšího rozmyslu půjdou do nejdražšího EET řešení, které se jim nabídne jako první. A pak logicky podpora této platformy ze strany eetplus nedává tak velký smysl.

          1. Štěpán

            No tedy nevím. Jsem jablíčkář, ale nikdy nekupuji ty nejdražší přístroje. Teď mám třeba Apple iPhone CE. Vybírám si Apple, protože nemám chuť se zaobírat antiviry, vždy fungují na 100%, i po X letech jim baterka jede skvěle (mám funkční i tyto přístroje: 6 let starý iPhone 4, 5 let starý iPad, 4 roky starý iPhone 5). EET se mě bude dotýkat „až“ v dubnu 2018, ale už teď hledám alternativy. Vzhledem k vystavení několika účtenek denně se mi nechce dávat finance do velkých pokladen. A pořizovat si k tomu Android se mi taky nechce.

          2. Roman Autor příspěvku

            Pro EET je lepší mít vyhrazený mobil, který je určen jen pro tuto činnost. A nový levný Android telefon, který zvládne EET, je cenově kolem 1800Kč. Rozumím tomu, že jste fanda Apple, ale někdy je lepší dát emoce stranou:) Nicméně i pokud zakoupíte komerční pokladnu, většina z těchto pokladen je založena i tak na systému Android.

  3. Radek

    Zákon přece ukládá povinnost vydávat zákazníkovi účtenky. Nejsem si jist, zda zasláním účtenky na mail, bude tomuto učiněno za dost. Jak to tedy je? Musí se dát účtenka fyzicky do ruky nebo ji lze poslat mailem? Co říká na toto zákon?

    1. roman Autor příspěvku

      Nemusí být vytištěná, viz http://www.jakpodnikat.cz/eet-elektronicka-evidence-trzeb.php

      Není předepsán žádný formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi, můžeme účtenku vystavit i elektronicky, bez tisku, a předat ji zákazníkovi například e-mailem, MMS nebo přes bluetooth. Na alternativní formě předání účtenky však musí být mezi námi a zákazníkem shoda.

      Teoreticky zákazník může elektronickou účtenku odmítnout a bude trvat na papírové. Až v tomto případě je nutné ji vytisknout, nebo ručně přepsat.

      1. Zbyšek

        Takže vystavím klasický ruční paragon (nebo vyjedu doklad že staré kasy) tak jako dříve, se všemi učetními náležitostmi a rozpisem nákupních položek tak aby si zákazník mohl učtenku dát do výdajů v jeho účetníctvi a SOUČASNĚ zadám do mobilu eet celkovou částku a doplním zkrácený kód na předtištěný lísteček který přicvaknu sešívačkou k paragonu?

        1. roman Autor příspěvku

          Ano, je to tak, jak píšete. Samozřejmě ideální by bylo mít pokladnu a EET spojené v jednom systému, na to pak existují složitější pokladni systémy.

      1. Roman Vithous

        A co vám ta kontrola (jaká, FÚ, nebo celníci?) uvedla do protokolu jako konkrétní zjištěnou závadu?

  4. Roman Vithous

    Jak správně řešit situace vystavení účtenky a PŘEDÁNÍ ZÁKAZNÍKOVI při lokálním výpadku internetu? Předpokládám, že se vygeneruje účtenka s podpisovým a bezpečnostním kódem (PKP/BKP), kterou pak musím do 48 hodin zaregistrovat, respektive udělá to automaticky aplikace po připojení.

    Ale drobný problém je v tom, že při nefungujícím internetu účtenku nedostanu nejen k financům, ale ani do úložiště na http://www.uctenka.xyz. Čili až do obnovení připojení taková účtenka nebude „v moci zákazníka“.

    Osobně bych použil ještě „lokální úložiště“ u sebe (ono jedno vyhotovení účtenky je v aplikaci, ale kopie neuškodí), s tím, že bych do svých obchodních podmínek pro elektronické účtenky zakomponoval jednoduchou „smlouvu o úschově“ (té účtenky) ve smyslu § 2402 a násl. Zák. 89/2012 Sb. (NOZ) do www a lokálního úložiště.

    Tím bych eliminoval problém s kontrolou, která by při offline režimu po kontrolním nákupu vytáhla tablet či telefon s fungujícím připojením jiného operátora, a předvedla, že e-účtenka není dostupná…

    Samozřejmě, když by někdo chtěl papír, tak musím zvážit, zda jej napsat, což by při online stavu neměl být problém, nebo z technických důvodů přeruším prodej a raději oželím obchodní případ.

    1. Roman Autor příspěvku

      Asi nejlepší je zákazníka upozornit, že nefunguje připojení s tím, že účtenku si na webu najde později. Kód účtenky můžete předat hned, ten se generuje nezávisle na internetu. Pokud by zákazník s tím nesouhlasil, tak vypíšete, nebo vytisknete účtenku, kde bude BKP. Tento postup doporučuje FÚ při výpadku internetu.

    1. Roman Autor příspěvku

      Ano, mám v plánu tisk na bluetooth tiskárně přidat. Zatím řeším jiné požadavky na EET Plus, ale přímý tisk brzo přijde na řadu. Aplikace EET Plus využívá open source variantu Open EET (https://github.com/l-ra/openeet), viz položka menu „O Aplikaci“.

      1. Roman Autor příspěvku

        Tak už to funguje i bluetooth tiskárny viz aplikace Tiskárna účtenek. Umožní dokonce přímý tisk bez nutnosti sdílet účtenku. Zatím jsem to testoval jen na CASHINO PTP-II.

  5. Tomáš

    Děkuji za opravdu jednoduchou aplikaci pro někoho kdo vydá pár účtenek denně. Pouze prosím o informaci zda by např. na jednom tabletu či telefonu nešlo přepínat mezi dvěma podnikateli /klíči/. Zatím jsem našel jen možnost v nastavení nahrát druhý klíč což však chvíli trvá, po nepoužívání nevím jaký je zde zrovna nastavený a hlavně jsou smíchány jednotlivé platby dohromady v platbách ale i statistikách odeslaných hlášení. Děkuji za odpověď

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den
      Snadné přepínání mezi pobočkami a rozdělení statistik chystám do nové verze, která bude dostupná již tento týden. Přepínání certifikátů bude také, ale trochu později.

  6. Roman

    Ješte by se hodila podpora blootooth tiskaren a hromadne odeslani uctenek.Musim uctenky odeslat ucetni,aby je dala do ucetnictvi,ale sdilet kazdou zvlast je unavne

    1. Roman Autor příspěvku

      Přímý tisk na bluetooth tiskárnu chystám. V nové verzi (snad tento týden) bude sdílení přehledu účtenek, budou tam součty dle měsíců a rozdělené podle DPH.

  7. Petr

    Dobry den.
    Dekuji za perfektni aplikaci.
    Rád bych dokoupil tiskarnu Cashino PTP-II,kterou tu již uživatele zminovali.
    Jedná se o cenově asi nejdostupnější tiskárnu.
    Chci se optat zda tušíte jestli plánovaný tisk řrez bluetooth z EET plus bude s touto tiskárnou fungovat ?
    Děkuji za informaci

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den
      Děkuji:)
      Dle informací od ostatních uživatelů tisk na PTP-II zatím nefunguje.

      1. Stanislav

        Tisk uctenek na zarizeni PTP II jsem odzkousel pomoci aplikace QIUICK PRINTER a jakz takz funguje. Po instalaci teto aplikace je nutne aktivovat Premium versi.Rocni predplatne stoji asi 320 CZK, nebo pro odzkouseni je mozno aktivovat mesicni predplatne za cca 30 CZK.

        1. Roman Autor příspěvku

          Děkuji za info. Chystám udělat podobnou aplikaci jako QIUICK PRINTER pro tisk na PTP II. Sice bude také placená, ale za nižší částku. Raději si teduy aktivujte měsíční předplatné, ať pak později můžete přejít na levnější verzi.

  8. Slávek

    Nádherný, děkuji za báječný program, je to obrovská pomoc nám drobným živnostníkům, kteří se snažíme jen sami uživit a nikoho neotravovat. Držím Vám palce, eet+ budu používat a budu Vás propagovat.

  9. dang

    Po instalovani Quick Printer funguje i s tiskarnou HOP-H58 [USB, Bluetooth] .Ktera je nějlevnějši na internet ( jen 1490kč.) Děkuji Vám moc krat za EET Plus !

  10. Pingback: Tisk účtenek s EET Plus | EET plus jednoduše zdarma

  11. Luboš

    Dobrý den, bohužel mi nejde nainstalovat. Stahne se a pak hlásí chybu 504 úložiště mám volné. Nevíte kde je problem. Mobil Gsmart pro android 5.1. Dekuji

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den, tento problém nesouvisí s aplikací EET Plus. Nicméně můžete zkusit tento postup doporučovaný při chybě 504 (viz chyba 504):

      Nastavení->Aplikace->Vše
      Nalezněte aplikaci „Obchod Google Play“.
      Poté dejte „Vymazat mezipaměť“ a „Mazání dat“.

      Nalezněte aplikaci „Google services Framework“.
      Poté dejte „Vymazat mezipaměť“ a „Mazání dat“.

      Poté by to mělo jít nainstalovat.

      1. Luboš

        Dobrý den,
        bohužel stále nejde. Smazány data a mezipamět u obcodu i Google services Framework. odebrán účet restartováno, zno přidán účet( vyzkoušen i jiný) pořád chyba 504 , jinou aplikaci naistaluji bez problemu.

  12. David

    Dobrý den,

    mám prosím otázku. Budu fungovat ve zjednodušeném systému (zákon to v mém případě povoluje). Dočetl jsem se, že musím na účtence uvést podpisový kód poplatníka (PKP). Umí Vaše aplikace generovat podpisový kód poplatníka? Nebo jak to vlastně bude pokud budu fungovat ve zjednodušeném režimu a budu mít internet a potom třeba delší dobu ne? Děkuji za odpověď.

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den, zjednodušený režim aplikace EET Plus nyní nenabízí. Nicméně zjednodušený režim mám v plánu přidat snad tento týden, tak ještě chvilku vydržte:) Bude to jednoduché – ať jste na internetu, či nikoliv, aplikace EET Plus generuje účtenku, kterou předáte zákazníkovi. Pokud nejste na internetu, tak na účtence nebude FIK, ale PKP. V zjednodušeném režimu musíte nejpozději do 5 dnů se dostat na internet a aplikace EET Plus účtenky automaticky odešle. To, že jsou účtenky odeslány, vidíte v aplikaci EET Plus. Můžete to také zkontrolovat na daňovém portálu FÚ.

      1. David

        Moc Vám děkuji ani jsem nečekal tak kladnou reakci. Určitě počkám. Děkuji, že společnosti takto pomáháte! S pozdravem David Chovančík 🙂

  13. Zuzana

    mám přenosnou tiskárničku ELIO 100 a šla spárovat z mobilem!vše je zatim super! a to jsem \starší ročník…\
    poradil jste..- šikovný chlap!!dík

  14. Roman

    Dobrý den,
    umí Vaše aplikace generovat podpisový kód poplatníka (PKP) i v běžném režimu při překročení mezní doby odezvy (problém s připojením k internetu). Dočetl jsem se, že je to zákonem daná povinnost, je to uvedeno v doporučených postupech („co když něco selže“): http://www.etrzby.cz/assets/cs/prilohy/situace-pri-evidovani-trzeb.pdf, a bylo mně to řečené i na infolince EET: 225 092 392.
    Děkuji za odpověď.

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den. Máte pravdu, že pro tento specifický případ by PKP měl být vygenerován. Přidám to hned do další verze aplikace. Děkuji za upozornění.

  15. Stanislav

    dobrý den,

    aplikace funguje bez problémů, akorát nevím na co je tlačítko MR ? a kolik stojí váš tiskový manažer, pro přímí tisk na bluetooth tiskárnu /zájímá mě jednorázová platba ne opakovyný paušál/ děkuji

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den. Tlačítko MR mám rezervované pro budoucí rozšíření. Mám v plánu, že bude možné v nastavení aplikace si nadefinovat více cen do paměti a pomocí MR tyto ceny vyvolat. Za ovladač tiskárny CASHINO PTP II (a dalšich bluetooth tiskáren) je příspěvek na EET Plus 300Kč na jeden rok. Pokud nechcete přispět, můžete použít i jinou tiskovou aplikaci (přes sdílení účtenky), EET Plus Vás v tomto neomezuje.

  16. Pavel

    Přeji dobrý den,
    prosím je nějak možné v aplikaci přepínat mezi dvěma podnikateli? Jeden je plátce a druhý neplátce DPH. Děkuji

  17. Franta

    Dobrý den,
    do přehledu tržeb jste použili oddělovač „,“ (čárka).
    Nebyl by vhodnější znak „;“ (středník)?
    V excelu se pak tento soubor načte přímo jako tabulka.

    1. Roman Autor příspěvku

      Díky za připomínku. Oddělovač změním a přidám možnost oddělovač nastavit.

  18. Luboš

    Dobrý den,

    mám vše nainstalováno a aplikace je připravena odesílat na portál FÚ. Chci si otestovat funkčnost. Kde nastavím zkušební režim, aby mi chodily účtenky s FIKkodem FF?
    Na etržby mi řekli, že se to nastavuje v mé aplikaci, že se mám optat dodavatele kde přepnu zkušební a ostrý režim. Děkuji

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den, zkušební režim aplikace EET Plus neumožňuje. Pokud to chcete pro jistotu vyzkoušet, vystavte účtenku na malou částku a pak proveďte storno novou účtenkou se zápornou částkou. Důvod, proč to aplikace EET Plus neumožňuje je ten, že FÚ negarantuje funkčnost testovacího prostředí.

      1. Luboš

        Děkuji za odpověď. Udělám to tak ještě v únoru. Naposílám účtenky, zkontroluju a pak pošlu záporné a zase zkontroluju. Pak ale potřebuju od března vrátit číselnou řadu účtenek na začátek. Jak to udělat?

        1. Roman Autor příspěvku

          Čiselnou řadu vrátit nelze, dle technického manuálu FÚ číselná řada neni podstatná, důležité je, aby číslo účtenky bylo unikátní. Pokud byste trval na vynulování číslené řady, vytvořte si na daňovém portálu nový certifikát a budete číslovat znovu od jedné, budete mít jiné první čtyři znaky, aby byla zaručena unikátnost.

  19. Roman Havlíček

    K Vašemu textu „Zákon totiž nepředepisuje, že účtenka musí být vytištěna na papíře. Zákazník s tím ale musí souhlasit. Účtenku tedy můžete vystavit elektronicky. A jak se k ní zákazník dostane? Pokud bude zákazník chtít účtenku, jednoduše opíšete na papír kód, který vám vygeneruje aplikace EET Plus. A zákazník si svoji účtenku na internetu najde sám.“ bych měl dotaz. Když zákazník nebude souhlasit s tím, že účtenka nebude tištěna na papíře ale jen elektronicky, tak mu musím vytisknout plnohodnotnou eet-účtenku na tiskárně nebo stačí mu napsat na předtištěný papírek ten 4míst. kód?
    Děkuji

    1. Roman Autor příspěvku

      Zákazníkovi vždy dáte ten 8 místný kód (píšete čtyři znaky na předtištěný papírek), což je odkaz na elektronickou účtenku. Pokud zákazník oznámí, že chce kompletní EET účtenku na papíře, tak dle FÚ musíte vyhovět. Buď ji vytisknete (pokud máte zakoupenou tiskárnu), nebo ji ručně přepíšete z aplikace EET Plus. Většina zákazníků se ale spokojí s elektronickou účtenkou. Opravím ten text článku, aby to bylo jasnější.

  20. Jirka Kostov

    Dobrý den. Řešil jsem s člověkem z Finančního úřadu záležitost povinnosti uvádět název položky na účtence a napsal mi toto: „je to trošku složitější, zákon a příslušný § tuto povinnost v návaznosti na
    účtenky vysloveně neuvádí, ale další další paragrafy toto v návaznosti
    na sazbu daně zase vysloveně dávají jako povinnost. Protože jinak
    bez uvedení konkrétního zboží se nedá přiřadit sazba daně.
    Takže napsal jenom pod názvem položka „prodej zboží“, tak tento
    název se nedá přiřadit k sazbě DPH.
    Z toho tedy vyplývá, že druh zboží na účtence musí být.“ Byl by problém doplnit možnost tvorby položky (omezené množství např.) do jinak výborné aplikace? Děkuji.

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den, není to složitější, je to jednoduché. EET účtenka má obsahovat náležitosti popsané zde: http://www.etrzby.cz/assets/cs/obrazky/vzorova_uctenka.jpg. Jedná se o položky, které jsou popsané v textu a vedou od nich šipky do účtenky. Viz http://www.eltrzby.cz/cz/nejcastejsi-dotazy, bod 18. Nic více. To aplikace EET Plus splňuje.
      Pozor ale, EET účtenka nenahrazuje daňový doklad, nebo doklad o koupi zboží. Pokud jste dosud vystavoval daňový doklad (plátce DPH), dělejte to stejně jako doposud, v tom se nic nemění, jen navíc vystavte EET účtenku.
      Jinak možnost tvorby položky chystám do aplikace EET Plus v nejbližší době. Pak totiž bude možné vystavit EET účtenku a daňový doklad dohromady.

      1. Lukáš

        Dobrý den, jedna věc je co musí obsahovat účtenka (opravdu stačí jen částka), ale druhá věc je co MUSI aplikace odesílat datovou zprávou v xml – a to bohužel musí odesílat hladiny dph – viz váš link: http://www.etrzby.cz/cs/zpusoby-evidence-a-uctenka a část: Údaje zasílané Finanční správě (§ 19 ZoET): základ daně z přidané hodnoty a daň podle sazeb daně z přidané hodnoty.
        Jinak skvělá aplikace, plánujete hladiny dph přidat? děkuji

        1. Roman Autor příspěvku

          Díky, EET Plus posílá hladiny DPH v XML datové zprávě. Před odesláním účtenky si vyberete DPH a to se pak pošle v datové zprávě. Toto platí, pokud jste plátce DPH. Pokud nejste, nemusíte úrovně DPH vybírat a není třeba DPH posílat. EET Plus aktuálně umožňuje vybrat jen jednu sazbu DPH na jednu účtenku. Pokud máte více sazeb během jedné platby, musíte vystavit více účtenek. Více sazeb DPH na jedné účtence chystám dodělat v nejbližší době.

  21. Věra Podhorníková

    Přeji hezký den,Pracuji ve službách,jako masérka,mám svoji provozovnu,také vyjíždím do terénu,kdy měním místo služby.Povinnost se mne týká až v poslední vlně,to je v červnu 2018.Lze použít tuto aplikaci bez použití tiskárny,papíru a dalšího zařízení,aby bylo vše dle zákona,odeslání FÚ a vystavení účtenky pro klienty? Mám jen cca 20 cenových položek.Jestli je možné,v tomto systému přepínat na svoji provozovnu a na druhou jako výjezd?
    Popřípadě,co byste mi poradili jinak.
    Prosím radu,na koho se obrátit,třeba telefonicky,až si budu chtít aktivovat tento systém,není to zrovna moje parketa.

    Děkuji
    Podhorníková Věra

  22. Ráchel

    Dobrý den, stáhla jsem si vaši aplikaci, mám přihlášený certifikát – začnu s podnikáním až od dubna a chtěla bych si předem připravit-vytisknout doma papíry, které budu lidem dávat, tak abych mohla doplňit jen ty čtyři čísla, které mi vygeneruje vaše app. Kde najdu mé konkrétní čtyřčíslí, které se váže na můj certifikát? A také vám děkuji, za řešení eet zdarma, neboť teprv začínám s podnikáním a pociťuji každou korunu, kterou posílám do světa 🙂

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den:) Nastavte si v aplikaci EET Plus certifikát a zkuste vystavit účtenku. Poté účtenku zrušte novou účtenkou se zápornou částkou. Tím otestujete, že vše funguje jak má a současně budete znát první čtyřčíslí.

  23. Linka Petr

    Trstuji Váš patrně velmi dobrý program a prosím o odpověď na otázku, zda půjdou běžně tisknout účtemky tak jak jdou nyní ty testovací. Moje frekvence je cca 10 ks měsíčně. Používám běžnou inkoustovku Epson. Děkuji !

    1. Roman Autor příspěvku

      Dobrý den, děkuji. Testovací účtenky se tisknou úplně stejně, jako ty z ostrého provozu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *