Dnes 8.7.2020 po aktualizaci aplikace SumUp přestalo fungovat placení kartou.
Píše to chybu:
Platba zrušena. Platbu se nepodařilo zrealizovat kvůli problémům se sítí.
Vypadá to na problém samotné aplikace SumUp. Napíšu, až zjistím více informací.
9.7.2020 14:36 - Stále čekám na reakci SumUp.
9.7.2020 15:04 - SumUp telefonicky potvrdil problém a je to v řešení.
13.7.2020 11:30 - Na SumUp linku se nedá dovolat, na emaily neodpovídají. Omlouvám se všem, kterým jsem dříve doporučoval SumUp.
14.7.2020 14.55 - Přišla mi odpověď ze strany SumUp: Technický problém by již měl být vyřešen vydáním nové verze aplikace SumUp 2.7.11. V případě, že Vaši klienti budou stále hlásit problémy s používáním, doporučte jim prosím aktualizovat aplikaci SumUp na nejnovější verzi.
14.7.2020 19:30 - Potvrzuji, že SumUp je znovu funkční. Pokud aplikace SumUp nenalezne terminál, zkuste restartovat bluetooth - návod jak na to zobrazuje přímo aplikace SumUp. Také může pomoci restartovat (vypnout a zapnout) mobilní telefon (tablet).