V následujícím textu jsou popsány možné problémy s EET, které mohou nastat. U každého problému je vysvětlen způsob, jak ho řešit.
Přestane fungovat internet
Když přestane fungovat internet, vystavujte účtenky jako obvykle. O problému zákazníka informujte - účtenka bude k dispozici na www.uctenka.xyz později. Na účtence bude PKP kód místo FIK. Jakmile budete na internetu, aplikace EET Plus odešle Vaše účtenky automaticky na FÚ. Snažte se připojit a odeslat účtenky na internet co nejdříve. Nejpozději se ale musíte dle zákona připojit do 48 hodin. Toto platí pokud účtujete v běžném režimu.
Přestane fungovat spojení na finanční úřad
Možná je problém s internetem. Ověřte, že opravdu funguje. Případně zkuste restartovat telefon. Postupujte stejně jako pro případ "Přestane fungovat internet".
Přestane fungovat spojení na www.uctenka.xyz
Vystavujte účtenky jako obvykle. O problému zákazníka informujte - účtenka bude k dispozici na www.uctenka.xyz později. Pokud máte tiskárnu, můžete účtenku bez problémů vytisknout. Za nějakou dobu stiskněte tlačítko "Odeslat znovu".
Přestane fungovat mobilní telefon nebo tablet určený pro EET
Zkuste zařízení restartovat. Pokud je zařízení rozbité, nainstalujte aplikaci EET Plus na jiném mobilu/tabletu. Na novém zařízení si můžete obnovit seznam vystavených účtenek (menu Nastavení).
Mobilní telefon nebo tablet byl ukraden
Na daňovém portálu FÚ zneplatněte váš certifikát a vygenerujte nový certifikát. Dále postupujte stejně, jako v předchozím bodu.
Když dám vystavit účtenku tak se mi nahoře zobrazí po par vteřinách trojúhelník s vykřičníkem a vedle toho Problém s FÚ…nevíte co s tím?
- Mám podezření, že daňový portál FÚ občas vygeneruje špatný certifikát. Zkuste si vygenerovat certifikát nový. Většinou to pomůže.
- Pravděpodobně máte verzi Androidu 4.0, která neumí komunikovat s daňovým portálem. Potřebujete verzi 4.1 nebo vyšší.
- Zkontrolujte, zda jste v aplikaci EET Plus zadali správně číslo pobočky. Číslo pobočky je číslo, které se Vám vygenerovalo na daňovém portálu, nejčastěji to bývá číslo 11.
- Je možné, že je to dočasný výpadek připojení na FÚ, zkuste to později. I FÚ má občas špatné chvilky.
- Zkuste restartovat telefon/tablet (zcela vypnout a znovu zapnout).